CODONYAT
A 2n fem codonyat
Entrevistem els mestres i els alumnes de 2n sobre una activitat que han realitzat amb un codonyer
-Quins ingredients heu utilitzat?
Hem utilitzat llimona, codony i sucre.
-On ho vau fer?
Ho vam fer al pati.
-Qui ho va fer?
Entre tots ho vam fer.
-Quan ho vau fer?
Ho vam fer dimecres 30 de setembre.
-Quant temps veu trigar a fer-ho?
Vam trigar tot el matí.
-Us va agrada?
Sí
-Com se us va acudir aquesta idea?
Doncs com el codonyer és el nostre arbre, vam baixar i vam veure que hi havia codonys i se’ns va acudir fer un codony.








